יום ראשון, 10 באפריל 2011

פפראצי: נופר מור מסתפרת


 

יותר משלושה חודשים שהיא לא ראתה ספר נורמלי או את הקוסמטיקאית שעושה לה גבות, מה, לא מגיע לה פינוק? אז הנה, קבלו את נופר מתפנקת אצל הספר


 
 
 
איך שאני אוהבת. את עצמי
 איך שאני אוהבת. את עצמי  
 
 
אם תשרוף לי קצוות אני אצא עליך
 אם תשרוף לי קצוות אני אצא עליך 
 
 
את החולצה, אגב, שאלתי מנהג אוטובוס
 את החולצה, אגב, שאלתי מנהג אוטובוס 
 
 
אתה מבין את האבסורד? ובסוף כולם מדברים על העונה על התלתלים של ליהיא
 אתה מבין את האבסורד? ובסוף כולם מדברים על העונה על התלתלים של ליהיא 
 
 
אנשים עוצרים בגללי ברחוב, אני אומרת לכם. אני, אין עליי
 אנשים עוצרים בגללי ברחוב, אני אומרת לכם. אני, אין עליי 
 
 
בייוש, מר ספרוש
 בייוש, מר ספרוש 

תגובה 1:

  1. וואי איזו יפיפייה הנופר מור הזאת אבל למה היא לא הלכה עם ג'קי למה? הוא לא לרמה שלה? מה קרה? ב http://www.vipcelebs.co.il/productions כתבו שהיא והוא רבו בסיום של התכנית אבל אני לא מאמינה להם

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...