יום ראשון, 17 באפריל 2011


פורסם ב-17 באפריל 2011, 19:53

אלין לוי מ''חדשות הבידור'' השתתפה בתוכנית ''יום בחיי'' של הוט בידור ישראלי. במהלך הפרק אלין דיברה על אלירז שדה וזה הצליח לעצבן אותו והוא כהרגלו שלח את המטקבקים שיצאו נגדה. אלין ניסתה להרגיע ורשמה הודעה מסודרת בפורום שלו.
"אני מקבלת מלא תגובות מפרגנות לגבי היום בחיי ותודה על כך, אני פשוט מאושרת מה שאני לא מבינה זה את המעריצים של אלירז שמתנפלים עליי ובאמת כועסים עליי באותו היום אלירז קיבל את הפסלון ועלה על הבמה ומתוך האופי שלו אמר תודה יבש כזה, ובאמת היה בהלם מהנדנדה ובגלל שאני הייתי באקסטרים אז אמרתי שזה היה יבש..כי אנחנו ממש שונים בתגובות"
עוד הוסיפה אלין: "העניין עם הטוקבקים היה הכי בצחוק בעולם וזה כמובן מה שהכניסו בעריכה. באותו היום לי ולאלירז היו שיחות כייפיות וזורמות ואני לא צריכה ולא חייבת הסברים מתי ולמה אני ואלירז מדברים אני ממש מופתעת על הגישה הזו. אולי אנשים ירצו לקבל רשימת טלפונים מסודרת שלי ושל אלירז? אני תמיד תמיד תמיד מפרגנת ופירגנתי לאלירז על הכל ואני לא מבינה מה אנשים מחפשים בקשר בינינו, אלירז יודע אישית כמה אני מפרגנת לו ושמחה בשבילו ותמיד יש לי מקום בלב בשבילו. נמאס לי קצת מהחיפוש הזה אחרי משהו רע בקשר שלי ושל אלירז. אני מדגישה את זה כאן לא כי אני חשה שאני חייבת הסברים...כי אני באמת יודעת שכאן אלו אנשים שאוהבים את אלירז מכל הלב והזוי לי שמחפשים חוסר פירגון"

תגובה 1:

  1. אלין אל תתייחסי לאף אחד כולם יושבים בבית משועממים מחפשים איזו סיבה להתעצבן ולטקבק ואת בתור אמן בידור ישראלי חוטפת את האש. אל תעשי מזה סצנה, הרי את חלק מקלחת וממערך יחסי ציבור שלא נח ולפיכך דברים כאלה ימשיכו להיות

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...