יום שישי, 22 באפריל 2011

ככה אנחנו אוהבים אותה: ליידי גאגא עירומה וכועסת


ליידי גאגא למגזין "NME" (צילום: splashnews/א.ס.א.פ קראייטיב)

ברוח האלבום החדש שלה שאוטוטו יגיע אלינו, ליידי גאגא עושה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: להתפשט ולנבל את הפה. על שער המגזין "NME" היא משאירה ממש, אבל ממש מעט מקום לדמיון וגם בין דפי המגזין לא ממש חוסכת. זה מה שהיה לה להגיד לכל מי שלא מבין אותה (שימו לב למוטיב ה"פאקינג" החוזר): "תן לי להגיד לך משהו, אם פאקינג תתלשו לי את הגבות ואת הפאה מהפאקינג ראש שלי, את הנעליים שלי, את החזייה שלי, כל דבר על הגוף שלי ותשאירו אותי רק עם מיקרופון ופסנתר, אני פאקינג אגרום לכם לבכות. אני מרגישה שכל הזמן פאקינג בוחנים אותי ומנסים להבין מי אני, למרות שהייתי מאוד גלויה ופתוחה בנושא. ועדיין, לאף אחד אין פאקינג מושג".
עדינה כתמיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...