יום שבת, 9 באפריל 2011

יונתן שמלא מהישרדות על השמועות שהוא הומו: ``אני אוהב נשים``


  

פורסם ב-9 באפריל 2011, 12:57

ליונתן שמלא מ''הישרדות'' קצת נמאס מגל השמועות ועריכת התוכנית שמרמזות על נטיותיו המיניות, ולפני כשבוע החליט שמלא לצאת חוצץ ולהגיד שהוא לא ''הומו, או שהוא רגיל, או שהוא סטרייט, או שהוא דו מיני, או תלת מיני או חד אופן'' קבלו את הסטטוס שרשם יונתן לחבריו בפייסבוק-
''שלום לכולם ! תודה רבה לכולכם על התמיכה והאהבה . אני לרגע לא מתבייש בכך ששרתי כל מני שירים בתוכנית , על שום דבר שאמרתי או עשיתי , אבל חשוב לי להדגיש , למען הסר ספק , שאני לחלוטין אוהב נשים , ורק נשים ! וחס וחלילה אל תבינו אותי לא נכון , אין שום בעיה עם כל נטיית לב אחרת , נהפוך הוא אני מאמין שכל אדם צריך לעשות מה שטוב לו , וכך גם אמרתי בתוכנית. תודה , ואני מקווה להעלות לכאן עוד סטאטוסים מהיום והלאה. באהבה , יונתן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...