יום שלישי, 15 בפברואר 2011

הישרדות 5: ``אני וגב שפשפנו כמו שלא שפשפנו בחיים"



פורסם ב-15 בפברואר 2011, 20:27

העונה החמישית של הישרדות מתחילה בזמן טוב. אומנם, כמעט איש לא יודע שאמש התחילה לה עונה נוספת מבית היוצר של דן מנו והחברים - הישרדות (מחלקת היח"צ של ערוץ 10 ממש עושה עבודה מעולה). למה היא התחילה בזמן טוב? הצופים איבדו אמון ועניין ב''האח הגדול'' ומחפשים תוכנית אחרת שתצליח לרגש אותם. עכשיו הכל נתון בידי ערוץ 10 ולפי הפרק הראשון יש מצב שיזכו ליותר מ- 17% רייטינג בממוצע.
הפרק התחיל בשאלון של גיא זוארץ שניסה על ההתחלה לסכסך בין הדיירים, סליחה, השורדים. מי הכי יפה, מי הכי חכם, מי הכי שחין ומי הכי מטומטם (יניב-פח). הסקר של זוארץ היה מיותר. שיפנה למינה צמח שתספק לו פרטים, למה לבזבז 10 דקות מהתוכנית על זה? הפרק המשיך למשימה הראשונה שכללה בית מלון לזוכה וחול למפסיד. בן מלכה התמרמר שלא נבחר למנהיג השבט והמשיך להתמרמר על זה שלא נבחר לחכם, לא נבחר לשחין והרקדן אבל, יש לי תחושה שממש בקרוב הוא יבחר כמודח - מספיק טוב לאדם עם ריגשי ניחתות לא?
 
אירית ("האחרונה שהתעסקה איתי סיימה בתוך אגרטל באולמי רסיטל") רחמים מעניינת כדמות. יש לה אחלה ציצי וחזות מעניינת וקול צווחני, והיא הולכת לעביר לנו צחוקים מול המצלמה. כרגע תנו לה כבוד. יאנה קלמן, מלכת יופי עשתה לי את זה בפיטפוטים שלה אבל היא באמת זכתה כמלכת יופי? מזכירה לי קצת את התמונות המביכות שדלפו לרשת של מדונה. קצת אחרי, השורדים הגיעו למחנות שלהם וגילו שיניב לא סתם איש פחי הזבל הוא גם חופר/מעצבן/מציק ואוהב את אבי ביטר שזה הכי עצוב, אז פנינית הריחה שישן לידה זבל והחליטה לזרוק אותו לפח בהדחה הבאה. ככה כי לפחות היא תנקה את האי העיקר לשמור על הסביבה.
 
החתיכים עד כה שזכו לחסינות אצלי עד הביקורת הבאה: לירון שטארוס (תעשה לי שבט) יונתן שמלא (תעשה לי שבט 2) ורועי לולו (תגידו הוא גיי? אפשר ת'מספר?)
 
אז אחרי שאירית רחמים גרמה להפסד השבט שלה החליטה , נטלי.ב. לפתוח את הפה, אבל, אירית רחמים אלופה בפוליטיקות והאחרון שפתח את פה על אירית נמצא תלוי ליד משה מלצר חולון באגרטל. הוידוי של גב (סוג של מקום שבו מצטברים מים לאורך זמן) על שימוש בסמים לא ריגש יותר מדי,אבל לכו תדעו לאן זה יפתח האם הוא יקבל קריזות כמו פרידה? הדג שעקץ את אירית במקום הנעים והמנותח(?) התאבד במים אחרי שנחשף לפרטים שאפילו יורם זק לא הצליח להגיע אליהם בחלט שווה חסינות.
 
ובהדחה זכינו לוידוי קורע לב של ההוא מהפח, רק היה חסר ברקע מוזיקה של תמיר גל. ווואלה, הייתי מתרגש ואף אפילו מזיל דימעה. העיקר לחזור לבית ולא לעשות כלום ולצ'פר פעם ב20 שנים את האישה בלקלח את הילדים. בהחלט מרגש ביותר.
 
* לסיכום, איזה מבאס זה להיות מודח ראשון, בעיקר שאתה יוצא עם אגרטל מבית אירית רחמים.
* לירון תעשה לי שבט! נא להמשיך ללכת בלי חולצה באי . בתודה עומרי חיון.
* אירית תאמיני לי את ממש לא מעוררת רחמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...